Jak promować sklep internetowy?

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, najwyraźniej szukasz informacji jak go wypromować i dobrze trafiłeś. W tym arty więcej. Skupię się na trzech moich ulubionych, które zawsze przynosiły nowych klientów. Omawiane metody pozwolą Ci na dywersyfikację źródła zdobywania nowych, zainteresowanych Twoimi produktami. Oczywiście jest tych metod o wiele źródło zawiedzie masz jeszcze dwa. Dochody nie zostają ucięte i możesz bez stresu skupić się na nowych kanałach zdobywania dochodu.

Promocja sklepu internetowego w Google

Jest to najtrudniejsza metoda promocji, którą zamierzam Ci przedstawić. Piszę o niej ponieważ jest również najbardziej skuteczną i wydajną metodą promowania e-biznesu. Metodę tą nazywa się pozycjonowaniem. Polega ona w głównej mierze na dopasowaniu serwisu internetowego do wytycznych Google oraz na zdobywaniu linków do niego. Linki według algorytmu to oddany głos na dany sklep internetowy. Im więcej głosów tym serwis piastuje wyższe pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Jest coś takiego też jak jakość oddanego głosu. To tak pokrótce o pozycjonowaniu. Jest wiele serwisów informacyjnych na temat pozycjonowania, gdzie zdołasz się nauczyć tej sztuki.

Promowanie sklepu internetowego na Facebook

Jest to kolejna skuteczna metoda promocji własnego e-commerce. Metoda ta daje dobre efekty i jest stosunkowo prosta do opanowania. Polega na utworzeniu strony Fun Page na portalu społecznościowym Facebook i publikowaniem ciekawych informacji branżowych, informacji dotyczących promocji. Dobrym pomysłem jest również tworzenie konkursów oraz udostępnianie kodów rabatowych.

Fan Page rozpędzamy wśród swoich znajomych, stopniowo działanie przenosi się na znajomych naszych znajomych. Facebook pozwala również na promocję wpisów szerszemu gronu użytkowników. W przeciwieństwie do kampanie Google, promowane wpisy na Facebook dają natychmiastowe efekty, ale za to krótkie.

Porównywarki cenowe

Jest to kolejny ciekawy sposób na zdobycie klientów. Nie wszyscy w tej metodzie mogą osiągnąć sukces. Na wyszukiwarkach cenowych najlepiej korzystają sklepy internetowe o konkurencyjnych cena i produktami z najlepszym stosunkiem ceny do jakości. Wszystkie porównywarki cenowe pobierają opłaty za przejście z portalu do naszego sklepu internetowego, a więc pomimo konkurencyjne ceny musimy się przygotować na to że będziemy ponosić dodatkowe koszty od sprzedaży.

Korzystając z przedstawionych metod osiągniesz z pewnością sporą bazę klientów. Jeżeli Twoja obsługa klienta będzie na najwyższym poziomie a jakaś oraz cena produktów konkurencyjne, pozyskasz najcenniejszych klientów – tych stałych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *